fredag 20 juli 2012

Tar det aldrig slut??

Hej allihop!
Måste tyvärr gnälla lite idag...
När man tror att nu är det inte så mycket kvar att packa ner och greja så känns det som alla småsaker aldrig tar slut!
Jag har ingen ork att ta tag i det sista....
När jag väll börjar så tröttnar jag efter en liten stund och det känns som att det är det lilla sista som är kvar nu bara blir mer och mer...
Och det är så många stora hemska spindlar som kommer fram när man grejar och jag som har sån spindel-fobi blir ju inte det lättare för direkt ;)
Tänk att ett litet djur, just som en spindel kan sprida så mycket skräck och panik!
Men jag tror att det är för att dom är så snabba, speciellt dom som är stora som en 5-krona!!

Det är såna här som springer fram och skrämmer mig hela tiden!!!
Tänk att vakna upp en morgon och se detta i taket?!!!
Hade alla spindlar sett ut såhär däremot då hade jag gärna gosat med dom =)


 Hoppas att ni har det bra allihop!
Kramar ifrån lilla mig ;)

1 kommentar:

  1. Hej !
    Kan tala om att idag så njöt jag ej av dina bilder utan dom passerades snabbt...=)

    Ha det bra !

    Kram Ninni

    SvaraRadera