måndag 23 juli 2012

Balkongmöbler...

Hej allihop!
Nu är det inte många dagar kvar tills jag lämnar nycklarna till huset...
Imorgon ska vi åka ut och hämta allt det sista och sen är huset tömt.
Känns på ett sätt konstigt att lämna detta fina underbara idylliska torp, samtidigt som det känns 
väldigt bra...lite delade känslor kan man säga.
Men jag sover och bor i lägenheten nu, men åker ut varje dag och kramar om mina älskade katter!
Det gör ont att inte kunna ta med dom, men so jag sagt tidigare så kan dom ju inte få det bättre än nu när dom får bo kvar och får en ny matte och husse som kommer att skämma bort dom ;)

Men vart tog sommaren vägen egentligen??
Nu ser det lite bättre ut på prognosen under denna veckan och det verkar som det blir några dagar med sol och värme.
Så sola ska jag minsann göra, dock med en handduk på min axel och en på foten, jag tatuerade nämligen mig igår ;)
Och då går det inte att sola på det!
Men i övrigt så ska jag nog få lite färg hoppas jag på.

Jag har ju en superhärlig balkong nu, inte så stor dock men solen lyser på från 13-tiden fram till att den går ner =)
Så nu måste jag införskaffa mig balkongmöbler så småningom och har hittat lite fina som jag tänkte visa er idag.
Alla möbler har jag hittat hos Internetmöbler.se sen är det ju så bra att jag har fixat så att om ni hittar något på hemsidan och anger "pemmels" som meddelande när ni handlar så får ni 5% rabatt på hela erat köp! Bra va??? =)

Denna tycker jag är väldigt fin, skön stol att ha när jag ska sola och enkel att fälla ihop!






 Stolen hittade HÄR

Även denna gruppen hade passat fint, den är ju väldigt tjejig men vad gör det ;)

 Gruppen hittade jag HÄR

Hur söt är inte denna då?! =)
 Finns att köpa HÄR

Hoppas att ni har det bra allihop!
Lovar att jag ska visa er bilder från lägenheten, men ni får vänta lite tills jag är helt inflyttad ;)
Kramar ifrån mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar