tisdag 2 oktober 2012

Härliga höst...


Hej allihop!
Visst är det vackert nu när det är höst? Luften är så frisk och alla färger är så vacka ute...
Mysigt att tända mycket värmeljus inne nu med.
Jag och pappa tog med grabbarna grus ut i svampskogen i söndags för att testa svamplyckan...
Och ja vi hade turen på våran sida kan man säga- 65 liter trattisar på 1 1/2 timma!
Helt OK =)

Här ska plockas!
Mums!
Bilden är lite suddig, men ser ni hur mycket svamp det fanns?!
Underbart med alla vackra färger nu! Denna bilden tog jag härom dagen på väg ner mot sjön... 
Även himlen har vacker höstfärg =)


Hoppas att allt är bra med er.
Jag återkommer i veckan med lite bilder på min lilla goding som bor här hemma nu =)

Kramar ifrån mig

1 kommentar:

  1. Vilken härlig stund ute i svamp skogen och fina bilder...=)

    Ha det bra !

    Kram Ninni

    SvaraRadera