fredag 31 augusti 2012

Vardagsrummet...

Hej allihop!
Hur har ni haft det under veckan?
Själv har jag jobbat en del men även varit ledig...
Har åkt på en förkylning som har legat och irriterad mig och aldrig brutit ut, vilket har resulterat i att jag sovit väldigt dåligt och känner mig allmänt hängig =(
Imorn ska vi ha en stor kräftskiva och då hoppas jag verkligen att det släppt, orkar ju inte sitta och snörvla och hänga när jag skalar kräftorna ;)
Tänkte visa er lite kort som jag fotat i vardagsrummet härom dagen.

Hyllan uppe med familjekort nedanför =)
Älskar gamla urverk! Tycker det är så fint att ha det liggandes...
Månadens doft är Cotton Flower- har man väll börjat med Durance så går det ju inte att sluta...
Älskar verkligen mitt fina bruna lurviga gotlandsfår =) Kistan har jag fått i arv från pappas morbror, tycker den är så fin och bra att den rymmer mycket saker ;)
Tallrikshyllan som aldrig blir klar...jag kan ju göra om här 1000 gånger känns det som ;)
Moster stolt fadder åt lilla Humla =)

Längtar lite nu till mörka höstkvällar så man kan tända massa ljus...
Lite dött och lite levande ;)
Nu ska jag snart åka in och jobba och sen blir det en lugn fredag för mig med film och kurering i soffan...
Hoppas att ni haft en bra vecka allihop och att ni får en fin helg!
Massor av kramar ifrån mig

1 kommentar:

  1. Sååå, mysigt du fått det. Hoppas kräftskivan blev lyckad och att du känner dig bättre ( i alla fall igår kväll, hi,hi).
    Kram från moster

    SvaraRadera