söndag 15 juli 2012

Snart så...

Hej allihop!
Är hur trött som helst idag!
Har grejat i lägenheten idag och packat upp ca 15 kartonger och lagt alla saker på sina platser, har skruvat upp massa saker med stora borrmaskinen som jag är lite för rädd för att använda så pappa fick hjälpa mig ;)
Men nu kan jag faktiskt sova i lägenheten, igår åkte vi till Ikea och så hämtade hem en ny säng till mig!
Känns så lyxigt med en helt ny säng med extra tjock bäddmadrass =)
Ska ta lite kort med kameran när jag hittat något av mina 3 minneskort som ligger nerpackat någonstans...
Imorn bär det av till Varberg för en liten dagsutflykt, ska försöka ta lite fina kort på stranden tänkte jag, om Elin kommer ihåg att ta med kameran ;)
Men ikväll är jag i huset och gosar med mina älskade katter-fy vad det kommer att göra ont att behöva lämna dom..men jag vet ju att dom kommer att få det så himla bra!
Men kommer att sakna dom så ofattbart mycket :(


Nu är det inte så långt tid kvar tills jag börjar jobba igen, ska bli ganska roligt att komma tillbaka, men jag har ju två veckor semester kvar, och första veckan mjukstartar jag med att jobba halvdagar ;)
Ska bli skönt när allt börjar flytta på som vanligt i vardagen,....denna semestern blev ju inte riktigt som jag kanske tänkt mig...

Hoppas att allt är bra med er!
Kramar ifrån mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar