tisdag 31 juli 2012

Efter regn kommer solsken....

Hej allihop!
Oj vilket konstigt väder det varit idag!
Regn och sol omvartannat...
Jobbade dag på förmiddagen sen har jag bara varit hemma i lägenheten och fixat lite.
Har satt upp hyllan ovanför soffan idag och det blev ganska bra faktiskt :)
Och idag kom nya numret av Jeanne darc tidningen på jobbet så den fick följa med hem, ska krypa ner om en stund och läsa den :)
Ni får ett litet smakprov på vad sen bjöd på här nedanför. 
Min lilla kamera är fortfarande borta, så ni får stå ut med mina gryniga mobil-bilder...
 
Detta numret var riktigt bra tycker jag!

 Nu blev det inte så tomt på väggen när hyllan kom upp.
Ett litet glas rosévin i kvällssolen =)
Visst är himlen fantastisk?!

 
Hoppas att allt är bra med er!
Kramar ifrån mig 

2 kommentarer:

  1. Hej vännen !
    Så skönt att du börjar vara på plats i ditt "nya" liv och lägenhet...<3

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  2. Tack själv fina du <3 Känns skönt att äntligen tagit tag i det, även om de kanske inte va så jätteilla. Känner mig mer som mitt gamla vanliga jag igen:-)

    Så fint du fått de i nya lägenheten! När kan ja flytta in?! :-) Du e så duktig o pysslig, har de alltid så fint hemma!

    Kramar Sofia

    SvaraRadera